Thursday, December 1, 2011

SMKN 2 Tarakan

Shalom.. Morning!
tanggal 2 yaa? ;P
tadi aku baru aja scan pen drive ku, wouu.. ada 729 ancaman ditemukan!! tuingg!!
its too much, right? than im scan it..
I wont talk abut virus, pen drive, but I would like to talking about the content of my pen drive!
im almost forget, in my pen drive there is kenang kenangan from Smkn 2 Tarakan *my vocational school! 
dan ini ada  sebagian darinya *kebanyakan si, jadi aku milih2 yang mana mau aku share..!
                              
 lets check it out!!!




be the pertamax! this is one of my picture on SMK 2 Tarakan..
its not hitam putih, just im reedit it!!.... *my mama kept told me, if anak dara muka harus di tutup2i..jangan terlalu show off, 
 so these the muka muka TKJ angkatan 2007-2010! we are posing with our Wali Class Mister Ali, He is nice teacher!
we are Torajan students! we are pretty, right?  
ini aku ma Rosdiana, konon we are fix the CPU, but its just an acting.. hahaa!
i mean, we are not really fix it,  we just want take picture... :)
this is Torajaness student, why Toraya? karena kami memnag orang Toraja! in picture taken when we make presantation about our culture, IPS subject! and we are the best! kalo gk salah si!!
ini salah satu kegiatan kami.. nonton bareng.... ini pas pelajaran Bengkel *belajar jurusan!
 fesbukan sambil ngesop... wa.wa.waaa!!
Ita look serious.. kayaknya ni lagi mau ulangan.. 
what the hell!! demi se keping gambar rela manjat2 gini.. hehehe!!
demi mengabadikan sesuatu kami rela di snap di panas terik amataharii!! 
ini lagi kerjakan PEER... kebersamaan slalu ada!! Preetttttttttttt
Azmie kok jadi rebutan gini yaa?? 
aww... im cute here! *wink

no coment!
waouuu!! ini pas perpisahan.. and im be the MC....
Hahaa.. colorful kan!! 
ok... done!! i will update soon, masih banyak si, tapi i had do something...
da..da...
God bless

3 comments:

Shalom...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...